lördag 8 maj 2010

Klädprojektet

Jag startade ju ett klädprojekt för en tid sedan. Här har jag äntligen hittat bloggen Get rich slowly's inspirerande texter om detta. Detta är den senaste.

För min del har jag inte plockat många kläder till "användsgarderoben". Däremot har jag valt att göra mig av med vissa grejer ur "användsgarderoben" redan, så då kommer jag nog behöva plocka till mig ur de andra skåpen och lådorna. (Ja, med 16 kvm måste man hitta lite udda metoder för att lägga undan saker, utan att det stör på den lilla yta som man redan har. Det är ganska svårt dock, men fungerar!)

Get rich slowly inspirerar mig ofta. Mitt tips är att ni går dit och läser ibland =)

1 kommentar:

Mångmamma sa...

Jag är imponerad av att det går att leva på 16 kvm.
Visst har jag själv levt på begränsad yta(4 personer på 58 kvm) men måste erkänna att det var rätt länge sedan.
:)