måndag 29 april 2013

Detta kan jag göra i dag!

Vi hälsar på Patriark Daniel av Rumänien. Jag är klädd i brun
tröja, bär jackan på armen. bild: Ortodox tv i Rumänien.
Jag tycker om denna bild. Den avspeglar ett snabbt, mycket snabbt beslut, där jag på en halv sekund bestämde mig för att jag skulle med till Rumänien - kosta vad det kosta ville! Det är några månader sedan och ni ska veta att det var härligt och underbart! Trots att dagarna var intensiva och sömnen oftast inte blev längre än sex timmar på nätterna och tjugo minuter här och där.

Vad kan jag göra i dag..?
Jag har tackat ja till ett jobb i sommar. Fast jag fick ge lite nya förutsättningar, så jag vet ju inte än om det blir något... Förhoppningsvis så blir det något och blir det något får jag såväl körvana som extremt mycket bättre ekonomi.
Jag har också möjlighet att komma till Rumänien igen, förhoppningsvis lära mig lite rumänska, njuta av ett rumänskt augusti.
Jag får försöka hyra ut min lägenhet en månad till, jag tror inte att det blir svårt. Kan ju hoppas att den som hyr den nu kan tänka sig att göra det en månad till.

Inga kommentarer: