måndag 5 augusti 2013

Bra byte, trevliga fynd

Ibland är det rätt kul. Saker dyker upp i rätt tid, det vill säga jag slipper leta som en galning efter grejer i källaren och fick dessutom lite grejer som jag behövde.

Bild: esbe.
In i dag
6 djupa tallrikar
2 assietter

Ut
1 pkt digestive (gav det till tjejen som jag egentligen skulle ha fått tallrikarna av, men jag tyckte de kunde vara värda något i alla fall)

Annat:
Plockade en liten portion hallon, för godis ikväll eller till frukost imorgon. I mitt förråd hittade jag två flaskor schampo, så nu borde jag ha höstens schampoförråd tillgodosett (har en halv påbörjad flaska och ytterligare två som står och väntar i badrummet, så sammanlagt 4,5 flaska just nu!).


Får kanske besök av en vän här i veckan, så det känns helt perfekt att tallrikarna kom nu. Dessutom kan jag återlämna de två djupa tallrikar som jag fått låna av en annan vän. Ibland är livet väldigt snällt mot en!

Inga kommentarer: