söndag 8 september 2013

Veckans in och ut

Denna funktion är under uppbyggnad och kommer kanske att publiceras i ofullständiga upplagor, men ett humm om vilka saker som passerar i mitt liv kommer att visas i alla fall..

Ut denna vecka
En banankartong med diverse grejer
Ett av de tre nedan nämnda martiniglasen - ut... åkte i golvet. (typiskt!)

In
1 Serveringsfat
1 Pajform (mer om den kommer senare)
6 vinglas med blå fot (se tidigare inlägg)
3 blåa ölglas (se tidigare inlägg)
4 behållare som man kan hänga upp och förvara t ex bestick i (valde att ha en som bestickställ tills vidare samt tre att förvara saker i städskåpet i)
1 plåtburk för digestivekex, som jag tänkte ha mina studiesnacks i (måste ju hålla det snyggt i skåpet!)
1 virkad löpare (för alla fina middagar som jag ska ha ;) )
1 Kasse med mat (se tidigare inlägg)
några matlagningstidningar
6 glasburkar
1 ställning med 6 snapsglas
3 martiniglas/serveringsglas
1 lite glasflaska för ex.vis hemmagjord vinägerblanding
5 dricksglas

1 tavelram
3 böcker
1 ljudbok (cd)
1 fönsterlampa

3 badbomber utformade som ankor (jippi! jag kan ha hemma-spa!)

Inga kommentarer: