måndag 25 november 2013

Kort intitt

Bild: esbe.
En kort liten intitt från mig. Jag borde plugga. Det gör jag inte. Trött och lite ofokuserad... vi får väl se hur det går. Tenta på fredag i rysk realia och så bara en massa grammatik som måste börja sätta i sig. Inser att jag kanske har lagt ner lite för lite tid på studierna, å andra sidan så har jag ju som jag tidigare påpekat lagt mer tid än vad jag kanske någonsin gjort på studier i åtminstone hela mitt vuxna liv.

Har blivit extremt glad över att det finns ett bibliotek väldigt nära mig. Jag har börjat ställa mig i kö på diverse olika böcker och har insett att det faktiskt kan vara riktigt spännande. Plötsligt plingar det till i telefonen och man har en bok att hämta ut! Grymt roligt. Att jag sedan älskar att äga böcker gör inte att jag nödvändigtvis måste äga alla böcker som jag vill läsa. Ska bli spännande att se om det går att få tiden att räcka till allt bara. Men lite fritid måste man ju ha och det är faktiskt bättre att läsa än att sitta framför datorn...

Inga kommentarer: