lördag 2 november 2013

Sälj dina böcker till förmån för ett bybibliotek och jag har kräm i internetledningen!

Ge någon annan en bokupplevelse!
Bild: esbe.
Jag fick ordning på internet, utan något extra modem! Så skönt! Nu ska jag rensa ur alla mina gamla modem och sladdar som ligger och skräpar. Ju mindre saker desto bättre.
Eftersom jag vill spara pengar för framtidens spännande utmaningar som jag hoppas kunna berätta om längre fram, så är det ypperligt att jag kan surfa på den hastighet som ingår i hyran. Behöver den för universitetsstudierna (kolla studentportalen och sånt där, ni vet).

Något som man kan göra i Örebro för att tömma bokhyllan är att anta Mattias Bokenbloms utmaning, sälj dina böcker för att hjälpa till att samla in pengar till att bygga upp ett bibliotek i en skola i Kenya. Tack för den goda insatsen Mattias, du är en riktigt bra förebild!
Självklart kan man tömma sin bokhylla även på andra håll, han kan säkert hjälpa till att ge info om var du kan sätta in pengarna för det du har fått sålt!

Inga kommentarer: