söndag 25 maj 2014

Ännu ett år

Så här vackert blommade alla äppelträd den 23 maj. Jag kän-
de att det var för mig och Carl von Linné de blommade.
Bild: esbe.
Jaha... Då har det gått ett år igen. Drygt ett år! Varje år är en vinst i sig.
Har nog aldrig haft en så varm födelsedag som det var i fredags. Det måste ha varit närmare 30 grader alldeles kokhett. Tänkte dock inte på att kolla upp det. Men det finns säkert en massa siffror många år bakåt i tiden på nätet eller så...

Det roligaste har nog varit de fullträffande presenterna. Jag tänkte att jag behövde kökshanddukar, men har inte kommit mig för att skaffa nya - fick två superfina! Man blir ju glad! (De visste inte att jag kände att jag behövde sådana.) Min stil var det också, så jag känner att det var fint på många sätt.
Fick dessutom en hemmagjort serveringsskål, hallongrottor (hembakta förstås!), glasfil till naglarna som enligt förpackningen "nästan är omöjlig att slita ut", en fin blomma att ha på balkongen och så en analog väckarklocka - äntligen!

Fast den bästa presenten är att lille A och hans mamma är här. :) Många soliga leenden har redan givits oss och fler hoppas jag det hinner bli under kommande dygn!

Inga kommentarer: