tisdag 24 januari 2012

Min första award!

Tänkte gå och lägga mig då jag såg att käraste Mångmamma hade lagt in ett nytt inlägg, så jag bestämde mig för att först läsa det. Fick därmed möjlighet att gå och lägga mig med ett extra glädjeskutt i mitt hjärta! En award hade hon gett mig!

Nu bör jag lämna denna vidare, men trött som jag är så ska jag nog se till att sova först, för någon slags formulering vill man ju ha med. Fanns det några riktlinjer, undrar jag? Fast jag lämnar ju gärna vidare ändå, förstås!

Sådant här uppmuntrar ju på många sätt och blir en del i ett cv i bloggosfären.


Så här fint formulerade hon sig:


Mångmammas motivering till denna award:
Esbe, med sin nyfikenhet på själsliga, djupa och
filosofiska förhållningssätt, samtidigt som hon
alldeles nyligen startat en liten hobbybloggbutik!
Sådant måste ju bara gillas!

4 kommentarer:

Mångmamma sa...

Ok, förlåt!
Glömde vissa detaljer.
Sprid vidare till fem andra bloggar med färre än 200 följare, som ger dig någon form av glädje att läsa!
Enkelt!
Sov gott.

Esbe sa...

Inte lätt att komma ihåg allt jämt! Sov väldigt gott, det måste bero på den lilla glädjegnistan!

jenny sa...

åh vad kul med en award!
grattis!!

jag älskar ju att läsa men nu känns det som att jag inte hinner med (läs fastnar framför tvn istället..)

kolla in denna härliga bloggen med fina bilder för det var där jag hittade utmaningen: http://blogg.aprillaprill.se/

kram

Esbe sa...

Tack Jenny!

Ja, lätt att fastna framför annat. Som en kompis sa, man får nog ta och börja schemalägga läsningen...

Tag för länken! =)