fredag 22 februari 2008

Svenska folket utan smak!

Jag hade tänkt vänta på någon svensk visning på trean, men jag är så himla trött så jag tror att jag ska dra mig till sängen i stället.

I morgon kväll blir det i alla fall Melodifestivalen tillsammans med Charlotte, Björn och Odin. Man får väl hoppas att det blir lite bättre denna gång. Bidragen var oerhört dåliga förra gången, Sanna var väl den som lyckades bäst och dessutom riktigt bra. Carola & Andreas hade varit värda att gå vidare direkt till stora finalen - varför är svenska folket så utan smak?

Nu börjar den svenska filmen, så jag försöker kanske orka ändå.

1 kommentar:

séra Jónatan sa...

Jag beklagar att Carola och Andreas kom så långt som till andra chansen. De skulle ha åkt ut.

De tog ut varandra. Hade Andreas gjort sin sak, hade det blivit bra. Hade Carola gjort sin sak, hade det blivit... tja, Carola (bra vet jag inte om det är).

Däremot var det väl ändå synd att Balkan-influensen helt försvann. Med den hade en del av likriktningen försvunnit.