söndag 1 juni 2008

En härlig dag

Vilken dag igår! Ny hjälm, nya byxor, två nya sommartröjor, enormt god kycklingsallad hos en vän OCH rabarberpaj! Dagen blev som gjord! Dessutom provade jag fruktsmothien på Wayne's, den var riktigt mumsig! Fast kanske en aning för mycket grape frukt. Fräsch i alla fall!

Nåväl, jag har beslutat att jag ska lägga upp bilder på allt jag har fått, vilket även innebär att jag får fotografera ett antal saker som är inköpta för födelsedagspengarna. Det kommer till höger på sidan!

En dröm som kanske delvis hade med gårdagen att göra var ett besök hos släkten i syd, det hemska var att jag inte kunde uttyda deras ansikten (vet dock vilka som var där, ganska exakt) vilket jag aldrig brukar ha problem med i drömmar - så jag hoppas på att träffa dem snart så att jag kanske drömmer om deras ansikten i framtiden.

Inga kommentarer: