onsdag 3 september 2008

Drömmar

De senaste nätterna har jag träffat diverse människor som jag förvånansvärt nog kommer ihåg fortfarande vilka de var. Dels en god vän från förr, dels en stor del av min Skånesläkt och så självaste Ulf Brunnberg! (Ja, han i Jönssonligan, Fyra nyanser av brunt, Tre kronor o s v.) Och vad den sistnämnde gjorde i mina drömmar, det vet jag faktiskt inte. Men jag drömmer om skådespelare ibland, så, det var väl hans tur kan tänkas!

Det där var helt onödig information, som en massa annat jag har skrivit den senaste tiden. Jaja, det är mest så att eventuella läsare ska veta att jag lever och har hälsan och är tillbaka i studiestaden.

Apropå studiestaden så startade idag Historisk Lingvistik, en kurs som jag tror att jag kommer ha stort nöje av att ha gått!

Inga kommentarer: