lördag 7 mars 2009

Mission complete

Med stolthet konstaterar jag att ett uppdrag som jag tog på mig förra året äntligen är helt slutfört! I går la jag handen vid de sista kedjestygnen på den sista handduken och därmed är alla handdukar och grytlappar som jag lovade att märka färdigmärkta. Uppdragsgivaren har fått dem vartefter och jag blev väl lite slapp när det bara var en handduk kvar, för den var det ju inte så bråttom med! Nåväl, nu är den klar och jag känner mig som sagt tillfreds!

Har bestämt mig för att göra lite garnbollar med några av mina restgarner. De ska bli lite presenter till ettåringar som jag känner. Mycket trevligt att få pilla med något, som dessutom blir snabbt färdigt!! (Kanske lite beroende på storleken...)

1 kommentar:

Jossan sa...

Oh, så trevligt! Måste kännas bra att vara klar med alla handdukar/grytisar! :D

Kram