tisdag 24 mars 2009

Ombytligt

Snön vräker ner ömsom lämnar plats åt sol och blå himmel för att ömsom blandas i en förvillande aprilkomplott. Idag känner jag mig ungefär lika ombytlig som vädret och bara längtar efter att min ombytlighet ska raderas ut.

Håller ju som tidigare nämnt på med en sjal - det känns som att den närmar sig slutet, men hur ska jag veta när den är tillräckligt stor?! Nåja, jag får så sakteliga börja fråga mina vänner om råd, för den ska ju passa ihop med den fantastiska klänningen som jag har köpt!

Hoppas verkligen att grönt te är fettreducerande (i vilken mån det vill så länge det är det) som World Tea News hävdar (enligt Tefrossas inlägg häromdagen). Jag har ett antal gröna teer hemma och det vore ju fantastiskt om de kunde hjälpa till med något sådant. Fast jag tror mer på att använda mer energi än det man stoppar i sig - alltså rätt kost och motion.

Inga kommentarer: