måndag 30 mars 2009

Tre överraskningar i en!

I dag så fick jag en lapp med posten som sa att jag hade ett paket att hämta ut. Men inte förrän efter klockan 15! Oj oj, så nyfiken jag var och så många timmar (ungefär tre) jag fick vänta. Kunde inte alls komma på vad det var, men sen fick jag ju äntligen veta!

En tandborste med tandkräm i. Man trycker bara in tandborsthuvudet i skaftet och sen är den klar att borsta med.Eat right, stay fit, die anyway. Bra budskap för ett magnetblock ;)

En katt på två böcker. En fin prydnad från Gran Canaria.


Dessa presenter har jag fått från mina vänner som jag var kattvakt hos. (Och nä, jag kunde inte vänta med att öppna första förpackningen, så det gjorde jag utanför OK/Q8! Men katten kände jag inte till förrän jag kom hem, satte mig ner och öppnade det paket som jag tror var hela grundidén till försändelsen.)

Inga kommentarer: