lördag 7 november 2009

Nya kläder

Idag bröt jag mitt tysta inköpsstopp av kläder. Jag snubblade över en vacker kappa/kofta/kavaj i lin och linne ur kollektionen Maria Maruschka.
Kände överhuvudtaget inte till företaget innan, men när jag i andrahandsaffären fick veta att det var något fint så tänkte jag att ja... Varför inte slå till? Om ni har gått in på länken ovan så vet ni att det är ett bra val jag har gjort. Trots att jag överskred mitt inköpsstopp till max, eftersom jag även behövde köpa ett par jeans. De är hur snygga som helst till min Maruscha-kappa, och en sak vet jag: Vardag eller fest så har jag hädanefter kläder att ta på mig!

Förresten så kan jag ju stoltsera med att jag har sorterat ut än mer kläder och grejer. Något som ni kommer att se i min variant av 10-utmaningen framöver. Så det känns inte helt dumt att få ge sig själv något som verkligen kommer att komplettera garderoben.

Inga kommentarer: