tisdag 13 april 2010

Bekännelse

Jag måste erkänna att jag bröt mot en del av mitt köpstopp igår. Jag köpte en bok! Men nu är det väl så, att om det är en bok som jag verkligen vill ha och dessutom författaren råkar ha den med sig, inte kan det väl göra något? Kan inte tänka mig att detta kommer att förstöra resten av mitt köpstoppsår.

Boken är skriven av Torbjörn Freij och heter Medialitet - den skumma gråzonen. Den ska bli mycket spännande att läsa, den dag jag har kommit till att det är dags att öppna den! (Just nu har jag som projekt att försöka avsluta några utav alla påbörjade böcker...)

I övrigt går köpstoppet bra. Det är ingen jättestor skillnad mot förut. Jag handlade inte så mycket onödigt då heller, så jag kanske måste strikta upp det lite. Eller så kan jag kanske få tycka att det är lite bekvämt ett tag?

Inga kommentarer: