lördag 17 april 2010

Tingestar

Fick en kommentar igår.. "Så mycket saker du har!" Och jag som har rensat ur så mycket... Nåväl. Jag skyller fortfarande på att jag har flyttat från 67 till 16 kvm, för det är inte så himla enkelt att göra sig av med saker. Varken böcker eller pärmar, eller en massa annat. Men de flesta pärmar hoppas jag att så småning om råda bot på genom att skanna deras innehåll och lagra på externa hårddisken. Då försvinner pärm såväl som papper. Då blir det lite mer plats, i alla fall :)

1 kommentar:

Mamma Mimmi sa...

Jo, när det gäller REKO undrade jag själv också över första numret för 2010. Dock fick jag svaret i att de av någon anledning inte kunnat producera detta för att ges ut förrän 25 maj. Håll ut så kommer det och jag blev lovad att prenumerationen ska vara i 4 nummer oavsett. Den som väntar på något gott...