tisdag 7 februari 2012

Uppstrukturerar

I närheten av Öresundsbron.
Bild: Esbe.
I dag tog jag en efterlängtad långpromenad. Det var riktigt längesedan som jag var ute mer än tio-femton minuter. Boende i stort hus med mycket att göra blir det lätt att jag fastnar allt för länge inomhus och gör grejer. Jag tror att jag kommer att sova gott i natt!¨

Gick på vattnet i närheten av mitt boende (nåja... det var ju fruset, heligare och trosstarkare än så är jag inte!).

Häromdagen skrev jag om att summera året så här långt, men jag tror jag struntar i det! Däremot tänkte jag upplysa om hur bra jag tycker om att få de små mejlen med idéer på vad man kan göra under den kommande veckan. Kvinnan som skriver ihop dem heter Beth Dargis och mailen kallas "Weekly simplicity tips". Här kan man titta in på hennes hemsida, anmäla sig till nyhetsbreven och kanske få lite mer struktur i sitt liv?! Förhoppningsvis inuti såväl som utanför.

Inga kommentarer: