tisdag 10 juli 2012

Liten intitt

Söta kuvert. bild: esbe.
Jaha. Mitt sommarjobb verkar främst bygga på att försöka sälja saker via Tradera, Bokbörsen och via försäljningssidor på Facebook. Det är ju också en erfarenhet... Mest fascineras jag över hur galet mycket vissa saker kan säljas för (ännu inte några av mina).

Undrar man vad jag säljer på Tradera så har jag en liten annonsslide till höger om blogginläggen. Den uppdateras vartefter jag lägger upp annonser.

Annars har sommaren mest bjudit vila. Det är skönt. Det är väl det man vill ha?! Jag har under juli tagit minst en geocache nästan varje dag (inte 1 juli) vilket också har varit en kul liten dagsuppgift. Dagens har jag ännu inte letat reda på, vädret har känts lite ostadigt men verkar klarna.

Jag återkommer väl kanske någon gång senare i sommar, annars  blir nog bloggandet mer frekvent i höst igen!

Inga kommentarer: