lördag 30 mars 2013

Gratis är gott!

Nästan gratis (jag blev bjuden på
detta i Göteborg för något år sedan).
I dag har jag lämnat in flera stycken kuponger från Smartson och en annan gratiskupong från Kockens, så här ser vinsten ut:
Chips popped salt 16,95
Chokladmousse 17,95 x 2!!! (en gratiskupong från annat håll än Smartson)
Kelda soup in a cup 20,95 (blev en förpackning istället för soppkoppen eftersom affären inte hade den sorten - det var okej enligt kupongen)
Lipton Tea Berry bliss 26,95
Godmorgon Strawberry juice 18,50

Det tackar vi för! :)
(hittade även en massa andra bra rabatter på sådant jag behöver, men det räknar jag inte upp här ;) )

I eftermiddag/kväll ska jag testa om det går att göra chokladmousse med soyadryck eller havredryck och bjuda på det tillsammans med Liptons te. Återkommer (om jag kommer ihåg!) med rapport!

Inga kommentarer: