tisdag 30 juli 2013

Etiketter

Ett av mina mål för denna blogg är att göra den ganska tydlig i sitt innehåll - det innebär en lagom mängd etiketter. Men det är hela tiden så att det dyker upp något som inte riktigt passar in någonstans, ibland passar det in på flera ställen, men då är det inte svårare än att ge inlägget flera etiketter.

Den senaste tiden har jag lagt till två nya etiketter: friluftsliv och mina målningar. Den första kommer att innefatta geocaching och annat friluftande, den andra talar väl helt för sig själv!

I dag har jag upptäckt att jag har ytterligare ett behov och det är en etikett för mat, i någon form, som inte är recept. Den ska helst täcka tankar kring mat liksom dess innehåll (till exempel e-nummer). Men jag vill inte att etiketten ska vara "mat". Är det någon som har en idé om vad jag skulle kunna använda för etikettrubrik?

Inga kommentarer: