söndag 29 juni 2014

In, ut och husmoderligt: Liten reflektion över livet

En lite lugnare vecka. Inte så mycket att säga något om, sommaren är här och det minskar faktiskt lite på min aktivitet. Räknar med att det dessutom blivit så att många av mina saker som jag har velat rensa ut numera är utrensade. Kommer dock att fortsätta med denna lista. Det gör inget om det är korta listor, det är ett bra sätt att ha lite koll på vad som händer med saker i livet - jag vill trots allt kunna banta ner min lägenhet från en tvåa till en etta, som det ser ut just nu.



In
  • Ljus som ser ut som en tvål - gåva
  • Ett antal böcker från universitetets gratishyllor.
  • Bricka "I love not camping" - för poäng från Middagshjälpen

    Ut
    • Ikonkort, inramat - gå-bort-present
    • Kvarvarande av honungsmelonen, nämnd förra veckan - fika hos en vän
    • Lagt upp en klänning på Tradera (får se om det blir ett riktigt ut av den också, och inte bara ett mål...)
    • Lämnade tillbaka ett par leggins vars storlek måste ha varit fel märkt - lika bra det... färre saker att  bära på, mer pengar kvar i plånboken!

    Husmoderligt
    • Rivit och fryst skalet som blev över från ekologiska citronen - när jag gjorde saft.
    • Tömt alla sorteringskärl (tar lång tid att fylla när man är ensam) så att det är att börja om på ny kula när man kommer hem.

    Inga kommentarer: