söndag 9 november 2014

In, ut, sparat och husmoderligt:

Denna vecka har väl inte direkt gått i tecknet av att få ut saker ur hemmet. Det börjar minska med de möjligheterna, helt enkelt. Dessutom så handlar det ganska mycket om tid och ork också. Jag har en hel del saker som jag skulle vilja sälja av men som jag helt enkelt inte har orkat ta tag i.

In
  • tre par örhängen - en vän var gullig och skickade tre par otroligt fina örhängen
  • frukt
  • geisha, cookies, fanta - seqr, nästan gratis. Räknar inte dessa som sparat då jag inte hade köpt dem i vanliga fall, så ingen förtjänst.
Ut
  • ett paket tamponger (använder inte själv, så jag gav bort gratisprov som jag har fått)
  • en flaska coca cola (brukar spara de drickor jag får tag i via t ex seqr till tillfällen när jag behöver dem lite mer)
Husmoderligt

  • använt mig av det jag hade i kyl, frys och skafferi i stället för att handla hem nytt.

Sparat
  • kaffe - ett gratisprov som jag beställde någonstans, så inte mer än en kanna eller två. Men små smulor är också bröd!
  • bjuden på mat onsdag och fredag kväll.

Inga kommentarer: