torsdag 17 november 2016

Stolt

Stolt över fästmannen som skrev till Grådö mejeri när gräddfilen var mer fil än grädde! Han fick god kompensation tillbaka!
Blir lika överraskad varje gång, företag är verkligen givmilda för att skydda sitt varumärke.

7 kommentarer:

Spar sa...

Jag lyckas aldrig när jag klagar för en dålig produkt. Hände till exempel med Garant.

Esbe sa...

Men vad konstigt! Jag har alltid fått nåt tillbaka om jag kontaktat om något problem. Beskriver du felet och hur det ställde till det för matlagningen t ex? Jag brukar vara nogrann med så många detaljer som möjligt!

Esbe sa...

Men vad konstigt! Jag har alltid fått nåt tillbaka om jag kontaktat om något problem. Beskriver du felet och hur det ställde till det för matlagningen t ex? Jag brukar vara nogrann med så många detaljer som möjligt!

Anna-Karin Nilsson sa...

Koppla bloggen till blogkeen så att man kan följa den 😊

Anna-Karin Nilsson sa...

Koppla bloggen till blogkeen så att man kan följa den 😊

Esbe sa...

Har försökt nån gång men inte lyckats. Kanske har ork snart. Funderar även på att slå ihop den med nouwbloggen.

Anna-Karin Nilsson sa...

Ja gör det, det blir svårt att komma ihåg den här bloggen när den inte syns i mitt flöde 😊