tisdag 14 mars 2017

Spoiler Alert! Lloyds apotek Babybox

Många i min föräldragrupp verkade tycka att detta var den sämsta boxen. Själv känner jag mig glad och nöjd, inte minst med nappen  (och nagellacket!). Vårt mål är att bara använda våtservetter när vi inte är hemma, så det är förstås trevligt att få sådana att ha på lager för att ta med i skötväskan.
Bland produktproverna tyckte jag att colour collector var rätt dåligt, men bepanthen känns som en bra graj då både barnets far och halvsyster har en del problem med eksem. Helt klart värt att prova!
Funderar på att ta Vi föräldrar-prenumerationen för de mysiga gåvorna (stjärnfilt, gravidpingla, kaninskallra, bodylotion, barnolja).

Följande kom med Lloyds babybox (det fetstilade hamnar i skötväskan, tillika barnets bb-väska, eller min bb-väska:
Lloyds baby wipes
Mam napp 0-3 månader
2 månader viaplay-medlemskap
Nagellack
Vi föräldrar "special" Vänta barn
Produktprover: Dr Beckmann colour & dirt collector, sb12 munskölj mint, klick, öronproppar, folktandkräm baby, bepanthen
Och så rabattcheckar.

Inga kommentarer: