fredag 23 maj 2008

25 år sedan

För 25 år sedan föddes jag, som ett kort påpekade så har det med andra ord gått en fjärdedels sekel. Men det är inte tiden i sig som är viktig, utan vad man gör av den. Det gäller också att som människa komma ihåg att det jag gör av min tid, det gör jag också av andras - eftersom vi alla möter andra i vår vardag (om det så endast handlar om att köpa lite mjölk).

Idag kommer jag, utan tvekan, att möta människor. Jag hoppas att jag ska kunna sprida lite ljus in i deras värld.

Och så ber jag för en solig dag, men framför allt kväll, då några vänner och jag har bestämt oss för att grilla.

(1983 var för övrigt året då Carola vann Melodifestivalen med Främling iklädd den gulaste dress man kan tänka sig!)

1 kommentar:

lilamonica sa...

Så sant talar ett kvartssekels livserfarenhet:)