måndag 16 februari 2009

Nya planer!

Jag är så fascinerad! Igen... Wow... Jag har inte ens tänkt så långt som till att man kan göra "garn" av plastpåsar. Plötsligt så blir möjligheterna ytterligare oändliga och ja... När ska jag behöva handla pysselprodukter igen? Aldrig?! Nåja... Så länge det finns liv, finns det hopp! Kanske jag i framtiden kan tillverka miniplånböcker av plastpåsar i stället för av flerfärgat garn. (Jag blev trött på min gigantiska plånbok och uppfann en egen variant en kväll när jag låg och funderade - så blev jag tvungen att släpa med mig garn och virknål till katten som jag vaktar under den närmaste veckan.) Bild på den kommer vid ett senare tillfälle (när jag har kommit hem igen).

Så småningom ska jag alltså göra garn av tunna plastpåsar, så länge får ni hålla till godo med bilden nedan (som jag tror ska gå att klicka på för att komma till beskrivningen hur man gör).

Inga kommentarer: