tisdag 21 april 2009

Projekt

Mina olika projektlistor växer och jag lyckas inte riktigt ta tag i dem! Men jag ser dem inte som krav, utan som roliga saker att ta sig för när tiden och orken för dem kommer.
Maten kommer definitivt att testas med tiden!

Fast jag kan ju stryka potatisplantering (som förvisso inte står där) och jag har provat på att göra egna självbevattnande krukor, så faktiskt - jag har ett projekt att plocka bort!

Åh, jag är riktigt nyfiken på hur det kommer gå med mina potatisar. Egentligen skulle jag vilja plantera fler (för jag har några till med långa groddar) men jag har inte kärl för det. Så jag får väl be en liten bön och se vad som händer nästa gång jag tar en sväng förbi ett soprum!! (Det brukar ju kunna dyka upp saker för mig då.)

1 kommentar:

Jossan sa...

Bra att du ser det på det sättet, som något roligt. Det lyckas ju aldrig jag med. Hur gör man? ;)

Kramar