onsdag 27 maj 2009

Home makeover och projekt

De somriga panelgardinerna på plats. Lite för korta för att vara panelgardiner, egentligen, men jag tycker om dem. Borde tvätta och stryka dem, så jag får väl göra det under med tvättstunden nästa vecka.
För att ha sytt gardiner för första gången i mitt liv, så är jag nöjd. Några misstag gjorda, förstås, men förhoppningsvis kan jag lära mig något av missarna.

Nu har jag ett tröjprojekt och en kjol på gång. Kjolen blir som den blir. Jag har faktiskt redan fantiserat ihop en helt ny strategi för den. Vi får se vad det blir av det hela!
Varken den stickade eller virkade sjalen är avslutade projekt, inte heller fjärilsbroderiet. Dessutom har jag några presenter på gång, så ärligt talat är jag inte helt sysslolös. (Vad gör jag framför datorn?)

1 kommentar:

Lindis sa...

Vad duktig du är! Kram!