torsdag 28 maj 2009

Nogger mint

Igår firade jag att jag har fått jobb i sommar. Firandet bestod i en Nogger mint - som tyvärr var lite av en besvikelse, men man fick ju rapa mint en stund efteråt i alla fall. Än en gång så faller alltså det konservativa igenom. Det var bättre förr! Jag kommer att köpa Nogger (original) om jag alls köper någon mer Nogger i år.
Men jag ska försöka vara modig och fortsätta testa glassar som jag inte har ätit förut (förbehållet att jag anser mig ha råd - när priset har passerat 20-lappen är det faktiskt tvivelaktigt om glass är värt att köpa, då kan man lika gärna köpa sig en låda med lyxglass).

Annan glass som faktiskt ligger på minussidan:
Piggelin, som i och för sig kan vinna ibland för att den är så pass billig.

1 kommentar:

Jossan sa...

Mm, jag vet. Trodde Nogger mint skulle vara värsta grejen, men icke. Lite tråkigt var det allt.
Har du provat nån annan av dom nya glassarna från GB i sommar?
Kram