söndag 5 juli 2009

Lundby goes plankat?!

Jag drömmer om mitt dockskåp. Förhoppningsvis finns mitt gamla "Lundby" kvar i gömmorna hemma hos pappa. Det är vattenskadat (ser ut så i alla fall) och taket är borta sen länge - med andra ord finns det något att pyssla med.

Jag fick en idé om hur man kan göra "klängerväggar" för blommor till huset. Jag behöll en grön physaliskorg... Resten får ni räkna ut själva!

Men innan de blir fästa på huset kanske man skulle ta och göra om utsidan? Sätta upp plank och måla det rött. Eller ska man måla plankorna först?

Vänner: Släng inte era glasspinnar! Diska av dem och skicka dem till mig istället! (Eller ge dem till mig nästa gång vi ses. Miljövänligt och lite ekonomiskt... För mig i alla fall.)

1 kommentar:

Lindis sa...

Vad spännande med dockskåp =) kramen