onsdag 18 maj 2011

Kreativ!

Det händer att också jag är kreativ! Jag ville ha lite fina lådor till min Expedit-bokhylla, men jag tycker att det är lite onödigt just nu att lägga ut pengar på fina lådor... Så kom jag på att jag har kartonger som jag kan fixa till lite och ha dem att sortera i, så länge. Det blir enkelt, men enhetligt och ganska snyggt. Ser dock att mitt kollage kanske inte är det bästa som sett världens ljus... Får arbeta på det för framtiden!

Just nu har jag gjort i ordning två lådor, eftersom det var så många som jag haft åtkomliga (tömda, med andra ord!). Den ena har jag fyllt med böcker och cd-skivor som jag försöker få sålda och den andra... håller jag på att fylla med... detsamma!

1 kommentar:

Anette sa...

Min dotter klädde in lådor med tapetbitar som vi hade kvar. Blev riktigt snyggt :) Det är bara att låta fantasin flöda! :D