onsdag 4 maj 2011

Utökning och avskalning

Ser att jag har fått ännu en bloggintresserad! Blir glad och varm i hjärtat :) Känns då lite extra trist att jag känner att det kanske är dags att lägga ner, sadla om, göra något annat. Fast det dröjer kanske ett tag till, men jag har så mycket annat att göra än att sitta vid datorn! Ju mer jag håller mig ifrån den, desto mer upptäcker jag det. Samtidigt skulle jag ju inte möta alla er godingar som jag har mött, om jag inte hade bloggat/läst bloggar, varit på Facebook, Gratisbio, Sockerdricka, Lunarstorm...

Fast jag kan ju låta bloggen ligga och skvalpa lite i strandkanten, behöver ju inte befinna mig på väg ut mot de stora djupen tillsammans med de bloggare som läses av alla. Denna blogg har alltid i första hand varit en källa för mig att skriva ner mina tankar i och har någon önskat läsa - varsågod! Det är trots allt ganska fint att kunna ställa en fråga, yppa ett påstående och kanske få ett svar. Utan att yppa det i statusraden på Facebook!

2 kommentarer:

Mångmamma sa...

Häng kvar så länge och så mycket du vill.
En blogg är alltid i första hand för ett eget personligt nöje/skäl man pysslar med.
Jag gillar att läsa dina klokheter...

Esbe sa...

Tack :) Jag gillar ju att läsa dina också! Helt försvinner jag nog inte än :) Det brukar ta lång tid för mig att avveckla saker.