tisdag 14 juni 2011

Natt-spamming

Okej, jag vet. Det är mitt i natten och jag spammar min egen blogg med onödiga och trista inlägg! Men ni ser ju redan att tisdagen gått i överraskningarnas och glädjeämnenas tecken och jag vill samla dem här!

När jag kom hem och satte mig och såg över mina mail såg jag att det var bud på ytterligare två av mina Tradera-auktioner och att en var färdig och med 100%-ig vinst för min del (Tradera hade åter ett erbjudande om en annons utan krav på provision).

Nu när jag har funnit ut hur Tradera fungerar så är jag rätt så nöjd med att ha kommit igång med försäljningen. Visst, jag tjänar inte många kronor på det jag säljer, men många bäckar små heter det ju!

Är definitivt osäker på hur jag kommer ha det i höst, om jag har påstått att jag har haft lite pengar innan så misstänker jag att det är inget emot hur det kommer att vara om nån månad (å andra sidan kan man ju få överraskningar, uppenbarligen!). Därför känns det bra att hitta en alternativ källa till åtminstone en mindre inkomst. Det kanske kan finansiera ett och annat stämpelkort på t-banan, eller till en bit extra festlig mat då och då (misstänker att det blir många linser och krossade tomater - och nog för att det är gott, men kanske lite tjatigt i längden).

Apropå pengar fick jag en presentcheck på 50 kr från Gratisbio idag (tisdag)!

Inga kommentarer: