fredag 30 september 2011

Väldigt kort

Så många tankar, så lite tid!

Jag har lärt mig så mycket på bara några få veckor. Om mig själv, om andra, om allt.. Så känns det.

Just nu sitter jag där jag sitter, i barndomsstaden på det sedvanliga extrajobbet och jag trivs. Skrattar lite tillsammans med arbetskamraterna åt missar som har gjorts. Sådana som kanske inte är roliga vid första upptäckten, men som med tiden kan tas med en klackspark. Så fungerar den värld som jag jobbar i. I går som är i dag spelar ingen roll, för i dag är i morgon... på något underligt vis... :)

Det snurrar av allt nytt och en massa gammalt, som liksom ska försöka falla på (ny) plats... Jajemän!

Men jag kan inte sätta fler ord än så...

Önskar allt gott för er som läser.

1 kommentar:

Mångmamma sa...

Gillar att höra att du har ett bra liv.
Allt faller på sin rätta plats, för en del tar det längre tid, för andra kortare.
Svaren en söker kan vara svåra att nå men likafullt når de flesta fram - förr eller senare.
Kram