torsdag 22 mars 2012

Dagens tankar

Jag säljer kuvert som har blivit över från brevpappersset (har fått massor från en vän som är helt med på att jag "gör av" med dem på detta sätt). Jag förvånas över att folk faktiskt köper, nog för att jag själv använder dem trots att jag inte har tillhörande papper, men det är fantastiskt kul att se att fler än jag tänker att man kan använda dem "fristående" och dessutom är beredda att betala för det!Men jag är ju beredd att betala för andra saker så, det jämnar väl ut sig i längden!

En solig vårdag i april 2008. Bild: Esbe.
Igår nämnde jag våren. Den är verkligen här! Flugor, fjärilar, lyckliga fåglar (låter det som) och varm, varm sol! Jag längtar efter att få kasta mig i den närbelägna sjön. Hoppas man hinner med ett eller annat morgon- och kvällsdopp innan det är dags att packa ihop och ge sig av härifrån.

Inga kommentarer: