måndag 26 mars 2012

Sålt igen!

Sålt på Tradera. Bild: Esbe.
Folk verkar gilla kuvert!!! Senaste gänget budades det på av fem personer, häftigt! (Det på bilden budades på av två personer.) Jag undrar vad det är som lockar med kuvert utan papper till?

För min del så tar jag över dem för att jag dels tycker att det är tråkigt att de inte skulle användas (jag använder dem i stället för att köpa de där trista 50-packen) dels för att min vän tycker att det är okej att jag säljer dem. Men att jag skulle köpa kuvert, på sådant vis som jag säljer dem, från Tradera? Är osäker, men om jag skulle göra det skulle det vara för att jag hade en speciell tanke med just de kuverten. Det har till exempel hänt att jag har använt vissa kuvert till mina hemmatillverkade kort.

Nåväl, jag har i alla fall hittat en liten affärsverksamhet. En ytterst liten! Men det är en start och (hm...) så småningom kanske även jag lyckas bygga ut bloggbutiken än mer, just nu är jag i lite moment 22, har inte alla mina pysselsaker tillgängliga och det är dessutom mycket annat här i livet som ska klaffa med studier, församling och vänner. Men allt kommer successivt!

Inga kommentarer: