lördag 5 maj 2012

Lördagstankar

Dörrar öppnas och dörrar
stängs...
bild: esbe.
11000 besökare såg jag nu när jag klev in! Eller 11000 sidvisningar i alla fall. Om man ska tro räknaren. Blogger själv säger något annat. Går jag på den är det 1500 kvar innan jag ska ha något riktigt jubileum... så jag följer nog blogger helt enkelt. De har nog bättre koll.

Det känns som att jag inte väljer hälften av mina aktiviteter. Inte för att jag har något emot dem, men de liksom hamnar i min hand hela tiden. Småtrist.

Desto roligare blir det om jag får en tjejkväll om ett par veckor. Hoppas några nappar. Det vore kul att komma ut och lite. Man ska ta alla tillfällen i akt som går, att umgås, ha kul och njuta av livet. Man vet aldrig vad som händer, varken positiva eller negativa saker, så det gäller att fånga stunden!


Jag vet att det jag gör idag påverkar resten av mitt liv, i större eller mindre mått, vad det än gäller. Därför tänker jag kanske lite för mycket ibland på nästa steg, därför är det kanske lite läskigt att bara kasta sig ut... men ibland så måste man. Kasta sig ut, ta beslut och inte låta sig bli allt för ledsen om det inte gick som man hoppades.

Nu är det dags att försöka sova. Min kropp säger att jag behöver vila. Fast jag är inte trött.

Inga kommentarer: