torsdag 10 maj 2012

Tre små insikter för stor förändring

Första insikten - det är inte
utseendet som räknas!
bild: esbe.
Första insikten man måste få när det gäller träning:
Det spelar INGEN ROLL hur kläderna ser ut eller skorna för den delen, bara man inte får ont i knän och fötter när man promenerar/joggar och det beror lika mycket på underlaget som på skodonen.






Andra insikten - skjut inte om det!
bild: esbe
Den andra insikten:
Man kommer inte igång fortare för att man skjuter upp det till morgondagen.







Tredje insikten - man kan
alltid börja om!
bild: esbe



Den tredje insikten:
Faller man går det alldeles utmärkt att försöka igen.








Allt detta fann jag mig själv tänkandes på när jag tog mig ut min korta runda, för att än en gång hitta min väg tillbaka till joggingen. Det är ju så himla skönt när man väl fått upp flåset lite!

Inga kommentarer: