söndag 15 september 2013

Veckans in och ut

Denna vecka kanske redan har hunnit bli mer strukturerad. En del saker stoppar jag tillbaka i förrådet och de räknas inte som utrensade. Förhoppningsvis kanske jag hittar en plats för dem längre fram eller har fått känslan av att kunna göra mig av med dem då!

Ut
1 kortlek (till bytesrummet)
En hög gamla OKEJ-affischer (till bytesrummet)
7 kassettband (till bytesrummet)
1 prydnadsskärbräda (till bytesrummet)
1 dörrmatta (bytesrummet)
1 modem (bytesrummet)
gardiner, 2 längder (skänkt till en som behövde)

In
Galjar (behövde ytterligare några för mina kläder)
1 lerkruka (från bytesrummet) att plantera min nya lilla basilikastickling i!
2 böcker från en bokhylla på universitetet

Gratis
1 smskupong via Smartson (Naturens Bästa 33 cl (Blåbär eller Granatäpple))

Återbruk
3 strumpor med hål i har fått bli trasor och hårsnoddar

Inga kommentarer: