onsdag 21 februari 2018

Den första Smakboxen

Igår fick jag äntligen hem smakboxen som jag väntat ivrigt på. Det blev lite ståhej eftersom jag inte väntat mig att den skulle vara så tung!
     Jag kom till utlämningsstället med buss och släpade den tunga lådan till och från samma hållplats två gånger efter att min make sadt åt mig att vänta kvar då han var på väg från stan. Jag fick tid att packa om lådan och lägga kartongen i sopstationen.
     Väl hemkomna blev maken lika imponerad som jag av innehållet och vi konstaterade att vi vill fortsätta att prenumerera på denna vardagslyx!
     Just denna gång så blev det extra prisvärt då jag utnyttjade ett erbjudande från Smartson att betala 99 kr istället för 199 kr. Detta pris gjorde att jag vågade testa och kunde inse att det är värt sitt pris.
     Om du vill testa till rabatterat pris, använd koden
jzt3sc så får du 10 procent rabatt på första lådan (och jag får 20 kr rabatt på nästa köp).

Inga kommentarer: