måndag 22 juli 2013

Fyller ut förråden för vandring

Saker för utflykter i alla årstider! Bild: esbe.
Har just wrappat till mig LIGHT MY FIRE SPORK LITTLE och STADIUM CL CAMPING PLATE S12 från stadium.se. Helt gratis blev det för mig, så nu väntar jag med glädje på att få hämta dessa ting på Stadium om några dagar.
En spork har jag tänkt skaffa länge, nu blev det tre. Kanske man kan använda övriga för byten eller gåvor, eller som extra bestick, de är ju både kniv, sked och gaffel i en.
Kampingtallriken var mer för att det kan vara bra med en sådan om man ska ut någon gång, vilket jag hoppas blir av förr eller senare!

Med dessa ting är det bara triangiaköket som saknas, och en vän att ta en längre tur med. Det har varit en tyst dröm, galet att jag inte tagit tag i det. Nu får det bli ett mål i stället. Någon som vill hänga på?

Inga kommentarer: