tisdag 8 oktober 2013

Inspirationskälla!

En av alla saker som jag har
inspirerats till att göra via
Middagshjälpen. Bild: esbe.
Nu har Middagshjälpen vaknat till liv igen. Många nya saker har kommit in, muffinsformar, kökshanddukar och en kokbok med svamprecept. Jag tycker fortfarande att sidan i sig är lika inspirerande. Jag har faktiskt inte gjort så många ansträngningar med fina uppläggningar av mat och försök till att få till bra recept någon gång tidigare. Men nu så har skaparandan vaknat till liv. Dessutom är det roligt att få diskutera sina erfarenheter med andra. Alltifrån hur man sköter om köksverktygen till hur man får till god sås.

Att jag dessutom kan hålla fast vid mina mål, att laga bra, god och nyttig mat även när jag är ensam, vilket är det vanligaste tillståndet, med hjälp av Middagshjälpen är ju inte fy skam.

Om ni vill få samma inspiration som jag har fått, så föreslår jag att ni ger mig er mailadress så bjuder jag in er, då får både ni och jag 500 poäng var när ni öppnar ert konto!

Inga kommentarer: