söndag 17 november 2013

In, ut och husmoderligt

Ännu en vecka har gått. Trodde inte att jag skulle hinna med bytesrummet denna vecka, men det gjorde jag. Tyckte att det blev bra saker i utbyte. Mycket som jag inte behöver mot sådant som jag behöver. Jag kommer nog att lyckas rensa ur mer, men ärligt talat så börjar det bli svårt nu. Jag tror att jag har fem banankartonger kvar i källaren att gå igenom. Sen får jag kanske börja från början igen... Har ju trots allt sparat lite grejer ändå. Allt är inte lätt att skiljas från!

In
  • 1 bok (läseboken i Ryska A, den kostade inte mer än 100 kr och jag tänkte att åtminstone den kan vara kul att ha i sin ägo, har haft både läsebok och övningsbok till låns, men lämnar alltså tillbaka läseboken nu)
  • Sölja (en sådan man sätter runt scarfen som hör till scoutskjortan, fick den av en vän som såg att jag bara hade en hårsnodd)
  • 2 blusar (bytesrummet)
  • 1 cd-ställ, perfekt för alla de cd-skivor som jag har valt att behålla, eftersom jag inte har plats för dem i bokhyllan (bytesrummet)
  • 1 ram, fortsätter att utveckla väggarna i lägenheten (bytesrummet)
  • 2 lampskärmar, själva skeletten, tänkte prova att klä dem själv! (bytesrummet)
  • 2 krukor som matchar annan kruka som jag har, bra för alla mina nya växter som liksom plötsligt dyker upp, bland annat hade en vän stoppat ner ett frö i en växt så jag fick en liten överraskning! (bytesrummet)


Ut
  • skickat en bok som present
  • kastat en hög gamla tidningsurklipp som jag inte kommer att ha användning för i återvinningen
  • 1 t-shirt (bytesrummet)
  • 1 liten och 1 stor skärbräda (bytesrummet)
  • 2 reflexer (bytesrummet)
  • analog hushållsvåg (bytesrummet)
  • uppsättning med plastbestick (4 knivar, 4 gafflar, 4 skedar) (bytesrummet)
  • 1 tidning Buffé (bytesrummet)
  • 2 smörknivar (bytesrummet)
  • modem med tillhörande strömadapter (bytesrummet)
  • 3 videofilmer (bytesrummet)
  • 1 jultomte i porslin/gips (bytesrummet)
  • 1 bok (såld på bokbörsen)


Husmoderligt
  • lagat ett par leggins

Inga kommentarer: