onsdag 22 januari 2014

Supergalet mycket att göra

Jag trodde att allt skulle skita sig. Jag tyckte att jag hade kämpat och kämpat hela hösten för att få studier och annat att fungera men så blev det ändå två omtentor... Fruktansvärt att gå och vänta. I morse kom svaret: godkänd på båda och kan fortsätta i godan ro!
Naturligtvis försökte jag rädda situationen och hittade två spännande distanskurser också... så nu har jag plötsligt 52,5 poäng framför mig denna termin. Får väl se vad det blir av det hela, men Ryska B går först!

Maten halkar efter. Men jag har ungefär 2,5 kg köttbullar i frysen, utsorterade i portioner så jag kanske kan klara mig ett tag på det. Letar runt på Middagshjälpen för att hitta vettiga recept och har redan hittat en del intressanta förslag som pizza och pytt-i-panna.

Jag hoppas att jag ska klara allt detta. Hela mitt sätt att leva har förändrats så mycket de senaste åren att jag tror att det kan bli bra. Jag känner mig inte stressad, bara motiverad. Motiverad, motiverad, motiverad. Får se om det håller, men det verkar så.

Önskar er allt gott och räknar med att uppdatera här igen... någon gång.

Inga kommentarer: