tisdag 20 maj 2014

Middagshjälpen

Middagshjälpen är en av mina stora favoriter när det gäller sidor på nätet. Jag använder den för att få inspiration och dela med mig av mina recept. Har upptäckt att man kan få ganska bra tips genom att folk kommenterar det man har skickat in. Man får också poäng för det man gör, något som jag uppskattar väldigt mycket. Just nu skulle jag vilja ha brickan nedan och hoppas att jag ska kunna samla ihop poäng till den innan den tar slut. Än så länge har det verkat ganska lugnt.

Det känns som att det är gratis, men det är det inte. Man jobbar faktiskt för att få ihop det hela. Även blogginlägg. Jag tycker att det är ganska roligt att få göra sådana uppgifter. Det är något som motiverar mig att både tänka och göra. Så jag kommer att fortsätta. Det är ett trevligt sätt att få bygga upp livet och hemmet.

bild: lånad från middagshjalpen.se

Inga kommentarer: