onsdag 18 juni 2008

Home makeover

Följetongen fortsätter...

Har numera en vit Billy hemma hos mig. Han är lång och ståtlig och uppfyller mer eller mindre alla mina behov! Det känns faktiskt lite vuxet att ha denne sambo. Att jag valde Billy framför Ivar eller någon av de andra, var kanske i första hand för att han råkar vara välkänd för mig och alldeles lagom vardagssnygg. Och inte allt för dyr i drift.

Jag har egentligen alltid varit lite anti Det Stora Möbelvaruhuset, speciellt att ha många möbler därifrån och speciellt om de råkar samla sig inom samma 16 kvadratmeter. Men nu så trivs jag faktiskt om möjligt än bättre än när jag fick in mina nya gardiner.

I går flyttade för övrigt ännu en gardinstång in i mitt hem, så har jag äntligen två väldigt fina varianter av panelgardiner - från butiken som ALLTID har rea.

1 kommentar:

lilamonica sa...

Billy är självklart ett av de bättre sällskap man kan ha i ett hem. Han har följt mig troget - och stark är han. Lycka till!