söndag 2 augusti 2009

Bla, bla, bla

Firade lillasyster idag, hon fyller egentligen på tisdag, men då jobbar hon veckans mastodontpass.

Jag tror faktiskt att hon blev riktigt glad för presenterna. Thåströms skiva "Kärlek är för dom" och en dvd med "En djävulsk romans" (från 1999). Dessutom fick hon gula servetter med får på (bör väl tilläggas att jag kör ett bondtema till henne, kossor och får är så långt jag har kommit, men det kan nog bli annat också).

Jag rekommenderar INTE butterkakan från Lidl. Den var mest degig och inte så god - ett tag tänkte jag till och med att den nog var lite... äcklig... Men den var nog bara inte så god, helt enkelt. Dränka den i jordgubbssylt månne? (Syrran och svågern gillade den inte så vidare värst heller.)

Fy bubblan vad jag är uttråkad idag. Och inte hungrig. Bra att jag bara har en enkel sallad med mig till jobbet då.

Inga kommentarer: