måndag 11 januari 2010

Julklapp

Jag har funderat över hur jag ska spendera mina julklappspengar. Att jag kanske skulle ha något slags tema för dem. Och gärna presentera tanken för er.

Först tänkte jag att jag kanske skulle lägga det på en knädator, men det känns inte riktigt bra. Efter många funderingar har jag kommit fram till något annat.
Pengarna ska gå till hälsosamma saker såsom träningskort (simkort), träningsutrustning (ny baddräkt vid behov), kosttillskott (vid behov) men kanske även någon retreat eller pilgrimsvandring. För också det är ju hälsa, att få vila och ro en stund. Borta från allt annat.
Kanske blir det ett och annat nytt klädesplagg också för pengarna, men då ska det vara sådant som går att kombinera med annat som jag redan äger. (Bland annat undertröjor att ha till min Maria Maruschka-tunika som jag skrivit om tidigare.)

Det låter som att jag blev superrik på julklappspengarna... Men det som står ovan är ju bara olika förslag på vad jag kan ha pengarna till.

Hur kommer du att använda dina pengar du fick i julklapp?

Inga kommentarer: