tisdag 3 augusti 2010

Böcker

Inga nya böcker var det... Men bookmooch är ju okej, tycker jag. Så länge som jag gör mig av med en massa annat hemifrån. För vet ni vad? Äntligen har jag börjat få tag i fortsättningen på Lilla huset på prärien. Läste hela serien (det som fanns på svenska) när jag var liten, och var alltid så arg på att fortsättningen (som jag visste fanns på engelska) om Rose aldrig dök upp. Nu har jag äntligen moochat en, på engelska förstås. Ser fram emot att få den framåt oktober. (Hon som ska skicka den ska ut på semester.)

För den som orkar vänta på något gott kan nog i stort sett vad som helst dyka upp på Bookmooch - ett bra sätt att dela med sig av sina lästa böcker som man inte vill ha kvar. Och ett bra sätt att knyta åtminstone lite kontakter med folk världen över.

Inga kommentarer: